Kontakti

Biroja adrese:
Dzirnavu iela 16/k2 (ieeja no Strēlnieku ielas puses), Rīga LV-1010


Pasta adrese:
Vaļņu iela 2, Rīga LV-1050


Apmeklētāju pieņemšanas laiki:
Pirmdienās 14.00 - 17.00
Otrdienās 9.00 - 13.00
Ceturtdienās 13.00 - 17.00

 

Apmeklētājiem lūgums iepriekš pieteikties

Tālr.:   (+371) 67225155
  E-pasts: aic [] aic.lv

Piekļūstamība

Privātuma politika




Seminārs

OCTRA 2 „Tiešsaistes kursu katalogi un datubāzes caurskatāmībai un atzīšanai 2”
01.01.2023 – 31.12.2024


Mācību seminārs

Informācijas pieejamība kvalifikāciju caurskatāmībai un atzīšanas sekmēšanai

Darba kārtība

2024. gada 23. maijā

Rīgā


10:30 – 11:00
.........................
Reģistrācija un kafija
..
11:00 – 11:10 Atklāšana
Baiba Ramiņa, Akadēmiskās informācijas centrs
Agnese Rusakova, Latvijas Rektoru padome

..
11:10 – 11:45 OCTRA 2 projekta pētījuma rezultāti, secinājumi un vadlīnijas
Gunta Kinta un Līva Šmaukstele, Akadēmiskās informācijas centrs
..
11:45 – 12:05 Diplomu atzīšanā nepieciešamā informācija un informācijas avoti
Māris Stinkulis, Akadēmiskās informācijas centrs
..
12:05 – 12:25 Pieredzes stāsti

Iepriekšējo studiju rezultātu atzīšana augstākajā izglītībā: nepieciešamā informācija veiksmīgam atzīšanas procesam augstskolā
Zane Svilāne, Studentu piesaistes nodaļas vadītāja, Latvijas Universitāte

Mikrokvalifikācijas Eiropas alianšu ietvaros – digitiālie apliecinājumi, sasaiste ar Europass
Jana Nerenberga, Akadēmiskā departamenta Studiju kvalitātes nodrošināšanas nodaļas eksperte, Latvijas Universitāte

12:25 – 12:35 Pārtraukums
..
12:35 – 13:15 Pieredzes stāsti (turpinājums)

Tālākizglītības programmu īstenošana un informācijas pieejamības nodrošināšana
Zane Višķere, Tālākizglītības nodaļas vadītāja, Rīgas Tehniskā universitāte

Executive Education” izglītības programmu piedāvājums un informācijas pieejamības nodrošināšana
Rihards Garančs, Executive Education departamenta direktors, SSE Rīgas Ekonomikas augstskola

13:15 – 13:45 Diskusija par informācijas par mikrokvalifikācijām nodrošināšanu ilgtermiņā:
  • Kā nodrošināt kvalitatīvu informāciju par augstākās izglītības iestāžu īstenotajām mikrokvalifikācijām?
  • Kādi varētu būt atbilstošākie informācijas avoti un veidi, lai sasniegtu dažādas mērķa grupas?
  • Kādas ir galvenās priekšrocības un izaicinājumi, lai sekmīgi īstenotu mikrokvalifikācijas?
13:45 – 14:45 Pusdienas
..