Mācīšanās rezultāti no teorijas uz praksi. Seminārs bija paredzēts profesionālās un augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem, mācībspēkiem, mācību metodiķiem, programmu direktoriem un citiem ar izglītību saistīto organizāciju pārstāvjiem, lai dalītos pieredzē un diskutētu par praktiskām pieejām mācīšanās rezultātu ieviešanā un izmantošanā profesionālajā un augstākajā izglītībā. Seminārā piedalījās 110 dalībnieki.
Andrejs Rauhvargers, Latvijas Rektoru
Padomes ģenerālsekretārs
Mācīšanās rezultātu būtība un nepieciešamība
Latvijas izglītībā
Uldis
Sukovskis, Rīgas Tehniskās
universitātes mācību prorektors
Pieredze: Mācīšanās rezultātu ieviešana augstākajā
izglītībā
Sarmīte Valaine, Valsts izglītības
satura centra Izglītības satura departamenta
direktore Profesionālās izglītības satura
nodrošinājuma nodaļas vadītāja
Pieredze: Mācīšanās rezultātu nozīme ESF
projektā Nozaru kvalifikācijas sistēmas izveide un
profesionālās izglītības efektivitātes un kvalitātes
paaugstināšana (Vienošanās
Nr.2010/0274/1DP/1.2.1.1.1/10/IPIA/VIAA/001)
Jānis
Zeimanis, Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas
Starptautiskā Bakalaurāta diploma programmas
pedagogs
Pieredze: Mācīšanās rezultātu nozīme
Starptautiskā Bakalaurāta diploma programmas
īstenošanā
Gunta
Kinta, Akadēmiskās informācijas centrs
Mācīšanās rezultātu veidošana profesionālajā
izglītībā
(1. darba grupa)
Inga
Doveika, Rīgas Starptautiskā ekonomikas
un biznesa administrācijas augstskola
Studiju rezultāti: no teorijas uz praksi.
Augstākā izglītība
(2. darba grupa)